Årets medlemsavgifter- betalas via Min golf

- Publicerad av petnil i Nyheter | 1 min lästid

Nu finns årets medlemsavgifter upplagda i Min golf för betalning. I år har vi, liksom många andra golfklubbar, gått över till att lägga ut medlemsavgifterna via Min golf. Du som medlem kommer alltså inte få någon pappersfaktura i brevlådan, utan de avgifter du har att betala syns när du loggar in på Min golf. En instruktionsfilm för hur du går tillväga för att betala dina avgifter och var du hittar dem finns här:

För att kunna logga in i Min golf behöver du kunna ditt golf-id samt den e-mailadress du har kopplat till det. Har du problem att logga in och betala dina avgifter, maila till info@robertsforsgk.se så får du hjälp!

/Styrelsen

Den här hemsidan använder kakor

Vi vill upplysa dig om att den här hemsidan använder kakor för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen och för att vi ska ska kunna följa upp användningen av vår hemsida. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta att du godkänner detta. Du kan blockera kakor men då visas detta meddelande igen och viss funktionalitet kan begränsas