Välj den medlemskapsform som passar dig bäst!

Vi erbjuder en rad olika medlemsformer så att du ska hitta något som passar just dig – oavsett om du är nybörjare eller inbiten golfare, spelar mycket eller lite så är du varmt välkommen att bli medlem i Robertsfors golfklubb.

Avgifter 2024

Medlemskap med årsmötesrösträtt erhålls mot 900 kr (juniorer undantagna).

Överskjutande belopp (spelavgift) är avdragsgillt inom ramen för friskvårdsavdraget

Passiv medlem
För dej som vet att det inte blir så mycket spel under säsongen men behöver ett aktiverat Golf-ID t ex inför utlandsresan. Betalar förutom denna avgift ALLTID Pay & Play greenfee vid spel på RobGK, varje dag/speltillfälle.

Greenfeemedlem
Ger rätt till spel på RobGK mot reducerad greenfeeavgift, varje dag/speltillfälle.

Non residentmedlem
För boende (skriven) utanför NVGF-området kan distansmedlemskap lösas. OBS! Spel på RobGK mot reducerad greenfee, varje dag/speltillfälle.

Återstart
För golfspelare som har tagit uppehåll från medlemskap i golfklubb under minst tre år.

Familjeavgift
Familj boende på samma adress betalar max 9100 kr/år. Barn äldre än 22 år räknas inte som familjemedlemmar

Grönt-kort medlemskap
Gå grönt kort-kurs hos RobGK och erhåll fritt spel resten av säsongen. Efterföljande säsong rabatteras med 50% om du väljer att fortsätta ditt medlemskap